Saturday, May 3, 2014

mcm mana bole lupa !


eksited sangat nk balik kampungg! smpai lupa nk buang foods yg tk tahan lamaa huhu memang salah aku lee.. aku lupe ade beli sengkuang harituuu..konon nk buat popia.. tp lupee..pulak tuu aku tk letak dlm peti... campak dlm pantry jeee.. 3 minggu aku balik tganu ok! masuk rumah jee semua hidung kebang! bau mcm tmpat buang sampah tuu hoi!!!

buangg!! buang semuaa!! berlendir berair berulattt!! cissss


keluarkan semuaa!! 

dhla penatt! kene setelkan benda ni pulakk uhuhhu sadis tak ..

:( :(



berejam nk sental nk buang sembur mcm2 nk bg ilang..lamaaa kot nk bg ilang..makan bulan gak weh... arang lah daun pandan lah serai lah semuaa aku taruk.. huhuhu

busuk2 pongg dapur aku, #myotherhalf # nak jugak makan ..arahan dah dkeluarkan kene la patuh huhuh

No comments:

Post a Comment

 
Blog Design by Ammupappa